רכב

פרסם כאן
 
 
רכב חשמלי

רכב חשמלי רכב חשמלי מקבל יותר ויותר תשומת לב בזמן האחרון, הן מדאגה עבור סביבת העולם שאנחנו חיים בו והן מבחינת עלויות הדלק שגורמות לרכבים

הראל
פורסם: 12/23/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית רכב חשמלי

 

רכב חשמלי

רכב חשמלי מקבל יותר ויותר תשומת לב בזמן האחרון, הן מדאגה עבור סביבת העולם שאנחנו חיים בו והן מבחינת עלויות הדלק שגורמות לרכבים בימינו להיות לא משתלמים בעליל.

עכשיו זה ברור ומובן לכולם- יש גבול לכמות המשאבים שאנחנו יכולים לנצל ולצאת מזה בזול. בסופו של דבר המשאבים של הנפט יתכלו ואנחנו נהיה חייבים לעבור לשימוש באמצעים אחרים מלבד נפט כדי להניע את המכונות שאנחנו בונים. אחת מהאפשרויות שתופסות יותר ויותר פופולאריות זה שימוש בכלי רכב חשמלי.
 
רכב חשמלי הוא משהו שנמצא עדיין בחיתוליו, ולמרות שמדי פעם עולות הצעות לכלי רכב חשמלי, אלה בדרך כלל אינן מעניינות את הציבור או שהן יקרות מדי. עם זאת, עכשיו כשמחיר הנפט עולה לשמיים, רכב חשמלי נעשה עוד פעם אפשרות כדי ליצור תחלופה הגיונית ולא מזהמת כדי שנוכל להתנהל איתה.
 
רכב חשמלי הוא בדרך כלל משהו שפותרים אותו כלא יעיל- המצבר תקף רק לתקופה מסוימת בעוד המהירות של כלי רכב חשמלי מגיעה למהירויות נמוכות יותר מאשר כלי רכב רגיל. מהבחינה הזאת אנשים התרגלו יתר על המידה לנסיעות בכלי רכב רגילים- הם התרגלו למהירויות של 120 קמ"ש, טווח של 400 קילומטר בין מילוי למילוי וכן הלאה. עם זאת, עכשיו כשמחירי הדלק עולים וכשרואים שהמשאבים שלנו עומדים להיגמר ישנה מגמת עליית בהכנסת רכב חשמלי לשימוש,
ובסופו של דבר ככל שיפתחו את הרעיון הזה בצורה יותר טובה כך ישתפרו האפשרויות ויהיה אפשר להגיע לכלי רכב יותר זולים, יותר מהירים ויותר טובים מבני דודם כלי הרכב הממונעים, מה שיאפשר עולם יותר ירוק, יותר נעים ופחות מזוהם.