רכב

פרסם כאן
 
 
רכב

רכב רכב הוא שם כולל שניתן לכל האמצעים שבעזרתם אנחנו מתניידים. כלי רכב למיניהם בדרך כלל פועלים על דלק, אבל לאחרונה עולה המגמה של כלי

הראל
פורסם: 12/23/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית רכב
 
רכב
 
 רכב הוא שם כולל שניתן לכל האמצעים שבעזרתם אנחנו מתניידים. כלי רכב למיניהם בדרך כלל פועלים על דלק, אבל לאחרונה עולה המגמה של כלי רכב חשמליים שנכנסים לשוק, בין אם זה מתוך הדאגה לסביבה או מתוך החיסכון בכסף.
 
אנשים כל כך התרגלו לכלי רכב עד שהם כבר לוקחים את זה בתור משהו מובן מאליו. כך, לדוגמא, הכניסה של כלי רכב חשמליים לתוך השוק. כלי רכב חשמליים הם כלי שמגיעים למהירויות נמוכות יחסית לכלי רכב שפועלים על דלק. עם זאת, עדיין מדובר על 50-80 קמ"ש לכל הפחות. מה שהרבה אנשים לא מודעים אליו הוא שלפני 200 שנה מהירות כזאת הייתה המצאה במקרה הטוב.
 
זה מאוד לא ברור מאליו שאנחנו יכולים להתנייד ממקום למקום במהירות כזאת גבוהה, ואנשים חושבים רק על הזמן שהם יכולים עוד לחסוך כאשר הם נוסעים בכלי רכב יותר מהירים.
 
 
כלי רכב הם הרבה דברים. בראש ובראשונה הם כלי להתנייד באמצעותו ממקום למקום. על זאת יש ערכים מוספים שאנשים שונים מוסיפים. כך, למשל, כלי רכב שונים הם סמל ליוקרה, לעוצמה, לסטאטוס ולאיכות. כאשר יש לנו כלי רכב איכותי זה בוודאי מעיד גם עלינו (אך אין הנחתום מעיד על עיסתו).
 
כלי רכב באים במגוון גדלים, מגוון סוגים ומגוון דגמים ומותאמים אישית לכל בנאדם ומה שהוא צריך.
 
כלי רכב נותנים לנו את האפשרות להגיע ממקום למקום בקלות ובמהירות, וזה משהו שאינו מובן מאליו אפילו שזה מאוד נפוץ. כלי רכב מאפשרים לנו להפוך את הדרך למשהו שולי (ואולי קצת חבל) ומאפשרים לנו להגיע למעוז חפצנו בקלות ובמהירות, בין אם זה ביקור של חברים, נסיעות עסקיות או יציאה לחופשה.