רכב

פרסם כאן
 
 
רכב למכירה

רכב למכירה רכב למכירה מיד שניה הוא רכב שאנחנו קונים אחרי שהיה בשימוש על ידי בנאדם אחר. זה לא משנה אם רכב למכירה מיד שניה עבר עשרות אלפ


הראל
פורסם: 12/26/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית רכב למכירה

 

רכב למכירה

 

רכב למכירה מיד שניה הוא רכב שאנחנו קונים אחרי שהיה בשימוש על ידי בנאדם אחר. זה לא משנה אם רכב למכירה מיד שניה עבר עשרות אלפי קילומטרים או 5 קילומטרים בלבד, אחרי שהוא עבר דרך ידיים של בנאדם אחר הוא נחשב יד שניה, והמחיר בהתאם. כאשר אנחנו עומדים מול שניה של רכב למכירה מיד שניה אנחנו צריכים להיות מודעים לכל הדברים שצריך לבדוק ולתאם לפני שאנחנו מבצעים את הרכישה.

רכב למכירה מיד שניה הוא רכב שאנחנו עשויים לקנות מכמה סיבות, בין אם זה כדי לחסוך בעלויות של קנית רכב יד ראשונה או כי אנחנו רוצים רכב עתיק שכבר אינו מיוצר. עם זאת, יש כמה דברים שחובה עלינו לבדוק לפני שאנחנו מוסרים את הכסף שלנו למוכר. ראשית, אנחנו צריכים לוודא שאותו רכב למכירה מיד שניה אינו ממושכן, שבמקרה זה יעבור אלינו החוב של המשכון. שנית, אנחנו צריכים לוודא שהרכב נמצא במצב טוב, בין אם אנחנו בודקים את זה בעצמנו או שולחים אותו למוסך מטעמנו (ומטעמנו בלבד) כדי שיבצע את הבדיקה. לאחר ששני אלה עברו בהצלחה יש לערוך את חוזה המכירה עם מספיק דגש על כך שבמידה וימצא מידע חדש שלא נמסר על ידי המוכר יש לבטל את המכירה לאלתר.

רכב למכירה מיד שניה הוא רכב שעשוי להיות אחת המציאות הכי גדולות בחיים שלנו או אחת האכזבות הכי גדולות בחיים שלנו. יש לזכור שעם כל הטרחה של למצוא רכב למכירה מיד שניה במצב מספיק טוב, להעביר אותו למוסכים כדי שיבדקו אותו (וכמובן שזה כשלעצמו עולה לנו כסף), לפעמים עדיף להשקיע עוד כמה פרוטות ולקנות רכב יד ראשונה (כמו במקרה של קטנועים, למשל).