רכב

פרסם כאן
 
 
שמאי רכב

שמאי רכב שמאי רכב הוא איש שתפקידו להעריך שווי של כלי רכב, זאת על מנת לתת לנו אומדן לגבי שווי של כלי רכב. כאשר אנחנו עומדים מול קניה של

הראל
פורסם: 12/26/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שמאי רכב

 

שמאי רכב

שמאי רכב הוא איש שתפקידו להעריך שווי של כלי רכב, זאת על מנת לתת לנו אומדן לגבי שווי של כלי רכב. כאשר אנחנו עומדים מול קניה של כלי רכב מסוים, או כאשר אנחנו רוצים לדרוש פיצויים אחרי שעברנו תאונה, שמאי רכב משמש לנו כבורר עבור העניין.

מי שעבר תאונה ככל הנראה כבר נתקל במושג הזה של שמאי רכב, זאת מכיוון שכאשר אנחנו עומדים מול חברות הביטוח מתוך אינטרס לקבל את כספי הפיצויים המגיעים לנו, שמאי רכב לעיתים משמש לנו אסמכתא לגבי כמות הכסף שאנחנו צריכים לקבל, זאת בהתאם להערכה שהוא נותן.

למרות מה שאולי אנשים רוצים לחשוב, חברות הביטוח הן חברות ששומרות על האינטרס שלהן, והאינטרס שלהן בלבד. מהבחינה הזאת הן מעדיפות להוציא כמה שפחות כסף עבור תאונות דרכים, גם אם זה אומר להשאיר בנאדם בלי הפיצויים המגיעים לו. בעולם קשה זה, שמאי רכב לעיתים משמש לנו כבנאדם חיוני עבור התהליך של דרישת הכסף שמגיע לנו.

שמאי רכב הוא בנאדם שמעריך שווי נזקים כמו גם שווי של כלי רכב שאנחנו שוקלים לקנות, זאת על מנת לאפשר לנו לבצע רכישה נכונה או לקבל את הפיצויים המגיעים לנו לאחר תאונה. כאשר אנחנו עומדים מול אחד מהמצבים הללו ואנחנו לא מספיק מיומנים או בקיאים בכל מה שקשור לכלי רכב, לפעמים קל מאוד "לעבוד" עלינו ולמכור לנו שטויות. מהבחינה הזאת שמאי רכב משמש לנו יועץ מקצועי שמלווה אותנו במהלך התהליך הזה ונותן לנו את כל המידע שאנחנו צריכים כדי לבצע את ההחלטות הנכונות או לקבל את כל הכספים שמגיעים לנו.