רכב

פרסם כאן
 
 
כל מה שצריך לדעת על טיפולי ההברקה פוליש ווקס לרכב

כל מה שצריך לדעת על טיפולי ההברקה פוליש ווקס לרכב פוליש ווקס הוא אחד מהטיפולים החיצוניים המבוקשים ביותר לרכב. הם נעשים במוסך תיקונים, ולכן


פורסם: 7/25/2019

מאמר זה שייך לקטגוריית שיפורים לרכב

 כל מה שצריך לדעת על טיפולי ההברקה פוליש ווקס לרכב

פוליש ווקס הוא אחד מהטיפולים החיצוניים המבוקשים ביותר לרכב. הם נעשים במוסך תיקונים, ולכן הכי מומלץ לבחור לעשות את הפרויקט במוסך מורשה. מדוע? משום שרק בו מכירים לעומק את תערובת הצבע המקורית שיש לכם על הרכב ויודעים בדיוק מהן כמויות הווקס והפוליש הנדרשות בשביל ליצור את ההגנה וההברקה הרצויות. חשוב לציין כי ווקס ופוליש אלו 2 טיפולים נפרדים שכל אחד מהם אחראי על תחום שונה בייפוי הצבע ברכב. להלן הסבר קצר על תהליכים אלו.

ווקס לרכב – להגנה על שכבת הצבע

הווקס הוא מעין שעווה סמיכה המשמשת כאמצעי הגנה לצבע הרכב. החומר אינו מבריק אבל יש בו יופי ייחודי משל עצמו. כאשר הוא מתייבש הוא הופך להיות הגנה קטלנית ביותר לצבע הרכב שלכם שכן חול, נוזלים דביקים, אבק או כל מכשול אחר בדרך פשוט לא נדבקים אלא מחליקים החוצה. ווקס היא שכבת הגנה מאד איכותית ומאד מומלצת לשמירה על רכב כמו חדש גם בעתיד הרחוק.

פוליש לרכב – הכלי שיבריק לכם את הצבע החיצוני

פוליש לרכב הוא נוזל שתפקידו להבריק את הרכב, ממה כשם שהפוליש בבית מבריק את המרצפות ואת חיפויי הקיר. הוא מותז על הרכב בסוף הטיפולים, כמובן לאחר ביצוע ווקס שישמש כשכבת הגנה.  עם פוליש לרכב אתם יודעים בוודאות שהרכב שלכם צפוי להבריק לעוד הרבה מאד שנים ולספק מראה חלק ונוצץ.

השילוב של פוליש עם ווקס עושה את האפקט

השילוב של פוליש עם ווקס מספק לרכב שלכם 100% הגנה על הצבע. מחד, הווקס מגן באמצעות היותו חומר מלק ומונע מרבצי חול ואבק או הכתמה של מי גשמים. מאידך, הפוליש הוא חומר שתפקידו הוא להבריק. כאשר 2 חומרים אלו באים במגע – החלק החיצוני ברכב מרוויח פעמיים. הוא גם מוגן מפני שריטות וחבטות וגם נראה מצוין בשל רמת המבריקות שלו. שילוב זה מספק לרכב שלכם ליטוש סופי כמו חדש. שלא תבינו לא נכון, אם הרכב שלכם מכיל צבע מתקלף, תצטרכו לגשת קודם למחלקת פחחות וצבע לביצוע תיקוני בסיס שם. לאחר מכן, תוכלו להבריק עבודה קיימת וצבועה היטב עם טיפול פוליש ווקס לרכב